κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?
-
- Δημοσιεύσεις: 85
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2014 11:51 am
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 56 times
Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?
ειδική μνεία μιας και η συζήτηση προσανατολίζεται στους αποσβεστήρες στης ds ,είναι και η αναρτηση bose.δεν έχω να πω τίποτε άλλο. απλώς διαβάστε . αυτή ήταν η απόλυτη αναρτηση και δεν ήρθε από κατασκευαστή τροχοφόρων αλλά από κατασκευαστή ηχοσυστημάτων.κρίμα η ξεροκεφαλιά του amar bose. πολλοί προσπάθησαν ακόμα και αερανάρτηση αλλά το ηλεκτρομαγνητικό του bose λειτουργούσε επιθετικώς , όχι αμυντικώς, πραγμα που ακόμα και σήμερα σχεδόν όλες οι αναρτήσεις κάνουν. το σύστημα εάν έβλεπε ένα μεγάλου ύψους εμπόδιο μπροστά του έσκυβε μερικά μέτρα πρίν, τη μούρη του αυτοκινήτου και έδινε ώθηση στους τροχούς προκειμένου να κάνει άλμα το αμάξι από μόνο του (χωρίς ράμπα) και έτσι απέφευγε το εμπόδιο. οκτώ λειτουργίες ανάδρασης , με τη μία να γέρνει το αυτοκίνητο στις στροφές σαν μοτοσυκλέτα ή βάρκα στη θάλασσα. προς τη μεριά της στροφής. έστριβες αριστερά , το αυτοκίνητο έγερνε αριστερά κ.ο.κ. στην άνετη λειτουργία το αυτοκίνητο ταλάντωνε μόνο ρόδες με απόσβεση στο αμάξωμα κατά 100%. όλα τα άλλα "εξελιγμένα" συστήματα έχουν φτάσει μέχρι 85%. η τελευταία ενσάρκωση της mercedes με σαρωτές και μαγνητικούς αποσβεστήρες από την audi.
-
- Δημοσιεύσεις: 2290
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 30, 2010 8:03 pm
- Has thanked: 1800 times
- Been thanked: 1008 times
Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?
Ημουν κατοχος ενος μινι 1000 μοντ του 67 απο το 1974 και για 5περιπου χρονια, ειχα βαλει και την κουπερ1071 επανω και το εζησα το αμαξι, επειδη ομως εχεις πολλες γνωσεις αν δεν σου κανει κοπο θα σε παρακαλουσα να μας πεις δυο λογια γι το αμαξι αυτο, καθως και για το Σιτροεν το ντε,σε βο.Τηλέμαχος έγραψε:μεγάλο ατόπημα που κανείς δεν το ανέφερε μέχρι να προσέξεις εσύ την απουσία ενός τόσο σημαντικού μοντέλου. η αστική κίνηση ποτέ δε θα ήταν η ίδια μετά από αυτό.i palios έγραψε:Eνα αλλο αυτοκινητο που αφησε εποχη ηταν της Αustin Morris το θρυλικο Μινι και γ αυτο μπορουμε να πουμε πολλα.
-
- Δημοσιεύσεις: 192
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 1:09 am
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 44 times
Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?
Κατ' αρχάς να ευχαριστήσω τον Τηλέμαχο για την απάντηση, βέβαια η δική μου απορία δεν ήταν αν σήμερα τα αυτοκίνητα είναι ή όχι πιο εξελιγμένα.
Το πιο πρόσφατο αυτοκίνητό μου είναι το πρώτο (δεν ξέρω αν πλέον το έχουν και άλλα) που όταν πατάς το φρένο το αυτοκίνητο αρχίζει να φρενάρει συνυπολογίζοντας την απόσταση από το μπροστινό και το πίσω αυτοκίνητο, καθως και την ταχύτητα με την οποία κινούνται.
Πάντα αναγκάζομαι να το εξηγήσω σε κάποιον που θα το οδηγήσει, γιατί αν φρενάρεις παίζει να πηγαίνει σφαίρα προς το σταματημένο αυτοκίνητο, γιατ.ι απλά έρχεται από πίσω κάποιο άλλο με μεγάλη ταχύτητα.
Όμως εξακολουθεί να με εντυπωσιάζει το φρενάρισμα της DS που είχε το μανιτάρι αντί του κλασικού πεντάλ του φρένου, αλλά και το γεγονός ότι πατώντας το φρένο και αφού η πίεση μοιραζόταν από την κεντρική σφαίρα στις 4 ρόδες, η κάθε ρόδα δεχόταν πίεση ανάλογη με το βάρος που δέχεται η ρόδα και της θέσης της. Το σύστημα ονομάστηκε (το 1955!!!) ABS Anti Blocking System!!!
Είναι λάθος να μπερδεύεις την GS με την DS.
Δεν είχαν το ίδιο σύστημα ανάρτησης κ.λπ., αλλά ένα μικρό μέρος τους.
Η DS δεν χόρευε στον πάγο, την είχα 5 χρόνια.
Είναι κρίμα που δεν έχεις οδηγήσει την αυθεντική DS.
Νομίζω ότι αφού είσαι του χώρου, θα την βρεις κάπου, αν και πολύ μεγάλο ρόλο παίζει το "στήσιμό" της.
Είχα γνωρίσει παλιά έναν ιδιοκτήτη DS ο οποίος έμεινε το 1970 στο δρόμο στην Χαλικιδική και μετά από λίγο είδε ένα γαλλικό αυτοκίνητο με τροχόσπιτο να σταματάει δίπλα του. Ο Γάλλος του επισκεύασε επιτόπου την DS και του είπε ότι είναι ο τεχνικός διευθυντής του εργοστασίου στο Παρίσι. Όταν έφυγα, μου είπε, το αυτοκίνητο ήταν απίστευτα καλύτερο ακόμη και από την πρώτη ημέρα που το αγόρασα!
Έχω τα δυο ορίτζιναλ ντοσιέ που περιλαμβάνουν όλα τα εξαρτήματα της DS. Συνολικά 1.000 σελίδες!
Φιλικά
Κωστής
Το πιο πρόσφατο αυτοκίνητό μου είναι το πρώτο (δεν ξέρω αν πλέον το έχουν και άλλα) που όταν πατάς το φρένο το αυτοκίνητο αρχίζει να φρενάρει συνυπολογίζοντας την απόσταση από το μπροστινό και το πίσω αυτοκίνητο, καθως και την ταχύτητα με την οποία κινούνται.
Πάντα αναγκάζομαι να το εξηγήσω σε κάποιον που θα το οδηγήσει, γιατί αν φρενάρεις παίζει να πηγαίνει σφαίρα προς το σταματημένο αυτοκίνητο, γιατ.ι απλά έρχεται από πίσω κάποιο άλλο με μεγάλη ταχύτητα.
Όμως εξακολουθεί να με εντυπωσιάζει το φρενάρισμα της DS που είχε το μανιτάρι αντί του κλασικού πεντάλ του φρένου, αλλά και το γεγονός ότι πατώντας το φρένο και αφού η πίεση μοιραζόταν από την κεντρική σφαίρα στις 4 ρόδες, η κάθε ρόδα δεχόταν πίεση ανάλογη με το βάρος που δέχεται η ρόδα και της θέσης της. Το σύστημα ονομάστηκε (το 1955!!!) ABS Anti Blocking System!!!
Είναι λάθος να μπερδεύεις την GS με την DS.
Δεν είχαν το ίδιο σύστημα ανάρτησης κ.λπ., αλλά ένα μικρό μέρος τους.
Η DS δεν χόρευε στον πάγο, την είχα 5 χρόνια.
Είναι κρίμα που δεν έχεις οδηγήσει την αυθεντική DS.
Νομίζω ότι αφού είσαι του χώρου, θα την βρεις κάπου, αν και πολύ μεγάλο ρόλο παίζει το "στήσιμό" της.
Είχα γνωρίσει παλιά έναν ιδιοκτήτη DS ο οποίος έμεινε το 1970 στο δρόμο στην Χαλικιδική και μετά από λίγο είδε ένα γαλλικό αυτοκίνητο με τροχόσπιτο να σταματάει δίπλα του. Ο Γάλλος του επισκεύασε επιτόπου την DS και του είπε ότι είναι ο τεχνικός διευθυντής του εργοστασίου στο Παρίσι. Όταν έφυγα, μου είπε, το αυτοκίνητο ήταν απίστευτα καλύτερο ακόμη και από την πρώτη ημέρα που το αγόρασα!
Έχω τα δυο ορίτζιναλ ντοσιέ που περιλαμβάνουν όλα τα εξαρτήματα της DS. Συνολικά 1.000 σελίδες!
Φιλικά
Κωστής
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43093
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40205 times
- Been thanked: 8740 times
Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?
Τι θα λέγατε να πούμε όμως πιο θεωρειται αξιόλογο αυτοκινητο απο τα σύγχρονα αυτοκίνητα ?
πχ το νέο passat που βγήκε και αυτοκίνητο της χρονιάς (ξέρω ξέρω Τηλεμαχε )
πχ το νέο passat που βγήκε και αυτοκίνητο της χρονιάς (ξέρω ξέρω Τηλεμαχε )
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
- markosgr28
- moderator
- Δημοσιεύσεις: 12550
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 5172 times
Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?
Προσωπικά το θεωρώ εντελώς αδιάφορο.... Χωρίς να το πολυσκεφτώ σημαντικό βαθμό καινοτομίας έχει το citroen cactus.Megalos έγραψε:Τι θα λέγατε να πούμε όμως πιο θεωρειται αξιόλογο αυτοκινητο απο τα σύγχρονα αυτοκίνητα ?
πχ το νέο passat που βγήκε και αυτοκίνητο της χρονιάς (ξέρω ξέρω Τηλεμαχε )
Αλλά πάλι αν ήταν να αγοράσω κάτι, το πιθανότερο είναι να ήταν κάποιο από Ιαπωνία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα έπαιρνα κάτι πιο καινοτόμο, αλλά κάτι πιο εργαλείο.
-
- Δημοσιεύσεις: 192
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 1:09 am
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 44 times
Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?
Την Bentley.Megalos έγραψε:Τι θα λέγατε να πούμε όμως πιο θεωρειται αξιόλογο αυτοκινητο απο τα σύγχρονα αυτοκίνητα ?
πχ το νέο passat που βγήκε και αυτοκίνητο της χρονιάς (ξέρω ξέρω Τηλεμαχε )
Πρέπει να το δει κανείς κατά κατηγορία.
Κ.
- Megalos
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 43093
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
- Τοποθεσία: Athens
- Has thanked: 40205 times
- Been thanked: 8740 times
Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?
σιγουρα Κωστη ανα κατηγορια πρεπει να το βλεπουμε
για να ακουσω και αλλους ...Τηλεμαχε τι λες εσυ ?
για να ακουσω και αλλους ...Τηλεμαχε τι λες εσυ ?
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
-
- Δημοσιεύσεις: 192
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 22, 2015 1:09 am
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 44 times
Re: κορυφαιο αυτοκινητο ολων των εποχων ?
Ένα άλλο πολύ σημαντικό αυτοκίνητο, που μάλιστα έχει σχεδιαστεί επίσης από Έλληνα, τον Αντώνη βολάνη από τη Θεσσαλονίκη (ο οποίος σχεδίασε επίσης τα Peugeot Bagheera, Rancho και Murena και το concept car Citroen Xanae που ήταν ο πρόδρομος του Xsara Picasso), είναι το υπέροχο - όσο και παρεξηγημένο στη χώρα μας, Renault Espace.
Ξεκίνησε την κατηγορία των πολυμορφικών, των 7θέσιων και βέβαια έχει μερικά από τα καλύτερα αποτελέσματα που υπήρξαν ποτέ σε crash test.
Το mini, το οποίο σχεδίασε επίσης Έλληνας, ο Alec Issigonis, είναι προφανώς ένα σημαντικό αυτοκίνητο, αλλά δεν καταλαβαίνω ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θα το έβαζαν να διεκδικήσει από την DS την πρώτη θέση ever. Νομίζω ότι αν και παρουσιάστηκε χρόνια μετά την DS δεν είχε παράθυρα με μανιβέλα και καλοριφέρ. Αν ξέρει κανείς, ας γράψει.
Όμως γιατί να μιλάμε για το μίνι, αν ξεχνάμε τον σκαραβαίο.
Το 2CV που ρώτησε κάποιος είναι "παιδί" των ίδιων συντελεστών με την DS, εκτός βέβαια του Paul Magès που έφτιαξε την ανάρτηση. Paul Boulanger, André Lefebvre και σχεδιαστής ο Flaminio Bertoni που σχεδίασε την DS.
Ξεκίνησε να σχεδιάζεται τη δεκαετία του '30 και το 49ο πρωτότυπό της που ήεαν ικανοποιητικό ώστε να πάρει το ΟΚ για την παραγωγή ήταν έτοιμο το 1939, λίγες εβδομάδες πριν ξεκινήσει ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος.
Λέγεται ότι τα πρωτότυπα που υπήρχαν θάφτηκαν βαθιά στη γη, για να μην τα βρουν οι Γερμανοί, ενώ το αυτοκίνητο ξεκίνησε να παράγεται το 1948.
Η κωδική ονομασία του αυτοκινήτου ήταν TPV (très petite voiture) και οι οδηγίες περιέγραφαν ένα αυτοκίνητο στο 1/3 της τιμής των κανονικών αυτοκινήτων της εταιρείας, με κατανάλωση 3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και όλα τα μέρη του αυτοκινήτου κατασκευασμένα με το μίνιμουμ των υλικών. Το μοτέρ πιάνεται στο σασί με 4 βίδες, ενω΄όλες οι βίδες του αυτοκινήτου, για οικονομία, είναι ίδιες.
Θα είχατε προσέξει ότι το πρώτο μοντέλο είχε ένα μόνο φανάρι, για οικονομία και η λαμαρίνα του ήταν οντουλέ.
Τα καθίσματα έμοιαζαν με σεζ λονγκ...
Το παράθυρο δεν άνοιγε με μανιβέλα κ.λπ., κ.λπ.
Οι Γάλλοι έλεγαν τότε: "DS ή 2CV. Όλα ή τίποτα"!!!
Φιλικά
Κωστής
Ξεκίνησε την κατηγορία των πολυμορφικών, των 7θέσιων και βέβαια έχει μερικά από τα καλύτερα αποτελέσματα που υπήρξαν ποτέ σε crash test.
Το mini, το οποίο σχεδίασε επίσης Έλληνας, ο Alec Issigonis, είναι προφανώς ένα σημαντικό αυτοκίνητο, αλλά δεν καταλαβαίνω ποια είναι τα χαρακτηριστικά που θα το έβαζαν να διεκδικήσει από την DS την πρώτη θέση ever. Νομίζω ότι αν και παρουσιάστηκε χρόνια μετά την DS δεν είχε παράθυρα με μανιβέλα και καλοριφέρ. Αν ξέρει κανείς, ας γράψει.
Όμως γιατί να μιλάμε για το μίνι, αν ξεχνάμε τον σκαραβαίο.
Το 2CV που ρώτησε κάποιος είναι "παιδί" των ίδιων συντελεστών με την DS, εκτός βέβαια του Paul Magès που έφτιαξε την ανάρτηση. Paul Boulanger, André Lefebvre και σχεδιαστής ο Flaminio Bertoni που σχεδίασε την DS.
Ξεκίνησε να σχεδιάζεται τη δεκαετία του '30 και το 49ο πρωτότυπό της που ήεαν ικανοποιητικό ώστε να πάρει το ΟΚ για την παραγωγή ήταν έτοιμο το 1939, λίγες εβδομάδες πριν ξεκινήσει ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος.
Λέγεται ότι τα πρωτότυπα που υπήρχαν θάφτηκαν βαθιά στη γη, για να μην τα βρουν οι Γερμανοί, ενώ το αυτοκίνητο ξεκίνησε να παράγεται το 1948.
Η κωδική ονομασία του αυτοκινήτου ήταν TPV (très petite voiture) και οι οδηγίες περιέγραφαν ένα αυτοκίνητο στο 1/3 της τιμής των κανονικών αυτοκινήτων της εταιρείας, με κατανάλωση 3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και όλα τα μέρη του αυτοκινήτου κατασκευασμένα με το μίνιμουμ των υλικών. Το μοτέρ πιάνεται στο σασί με 4 βίδες, ενω΄όλες οι βίδες του αυτοκινήτου, για οικονομία, είναι ίδιες.
Θα είχατε προσέξει ότι το πρώτο μοντέλο είχε ένα μόνο φανάρι, για οικονομία και η λαμαρίνα του ήταν οντουλέ.
Τα καθίσματα έμοιαζαν με σεζ λονγκ...
Το παράθυρο δεν άνοιγε με μανιβέλα κ.λπ., κ.λπ.
Οι Γάλλοι έλεγαν τότε: "DS ή 2CV. Όλα ή τίποτα"!!!
Φιλικά
Κωστής