Elio5 έγραψε:greecewatchclub έγραψε:Τώρα βρήκα χρόνο να χαζέψω το φόρουμ και έπεσα πάνω σε αυτό το ενδιαφέρον νήμα. Την άποψή μου πως τα φόρα αργοπεθαίνουν την εξέφρασα και από κοντά σε όσους μας τιμήσαν στη συνάντηση. Αν αναλογιστεί κανείς το πόσα φόρουμ κατακερματισμένα υπάρχουν για την Ελλάδα δείχνει πως δεν υπάρχει ουσιαστική κοινότητα, αλλά επιμέρους παρέες. Με εξαίρεση τα εξειδικευμένα φόρα ( βλέπε πανερίστι ελλάς) που έχουν νόημα, πολλή και στοχευμένη πληροφορία, τα υπόλοιπα δεν ξέρω αν έχουν μέλλον, ή καλύτερα δυναμική. Προφανώς το ινσταγκραμ σα μέσο έχει γιγαντωθεί και η παγκόσμια κοινότητα ανθεί, χωρίς βέβαια να λείπουν και εκεί τα κακώς κείμενα. Αλλά όλα, νομίζω, συνοψίζονται στην πολύ σωστή τοποθέτηση που έκανε ο Marketing Manager της Audemars Piguet για την Ανατολική Ευρώπη και Μεσόγειο, Αντρέα Σαντσίνι σε πρόσφατη συνάντησή μας: «οι χρήστες των social media σήμερα, είναι οι αγοραστές του αύριο».
Η χρήστες των social media είναι οι αγοραστές του αύριο.... χμμμμμ......
Οι Ελβετοί και οι μάνατζερ θα πρέπει όμως να καταλάβουν πως:
1) Δεν είναι τα πάντα social media
2) Δεν πρέπει να διαβρωνουν την ιστορία των εταιρειών τους στοχεύοντας στο εύκολο χρήμα και τα social
3) Οι γκρι θα πρέπει να καταπολεμηθούν και να εξαφανιστούν
4) Τακτικές όπως τεχνητές ελλείψεις θα πρέπει να σταματήσουν.
5) Η φιλοσοφία του luxury και της αύξησης τιμών απευθύνεται που....? Δεν μπορείς να θες πωλήσεις αυξάνοντας συνέχεια τιμές σε εξωφρενικά επίπεδα. Ούτε είναι σωστό να κατευθύνεις τον αγοραστή σε φίρμες που είναι σε ένα γκρουπ τις οποίες έχεις τοποθετήσει σε χαμηλό επίπεδο (τιμολογιακα).
Στάλθηκε από το κινητο μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
1)Και όμως σήμερα όλα είναι social media. Ειδικά όταν, το να έχεις ένα συγκεκριμένο lifestyle που θες να προβάλλεις, σε οδηγεί σε συγκεκριμένες επιλογές. Πού θα βγεις, τι θα φας, πού θα πας διακοπές, με ποιους θα θέλεις να φαίνεσαι στην παρέα σου και φυσικά για το τι ρολόι θα φοράς. Το συντριπτικό ποσοστό που φοράνε ένα ακριβό ρολόι ή θέλουν ένα ακριβότερο το κάνουν γιατί θέλουν και το lifestyle που συνήθως συνοδεύεται με αυτό. Μεγάλη εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα (που τον επιβεβαιώνει βέβαια) ο Benjamin aka @handwound, ο οποίος φορά ένα Lange λευκόχρυσο των 120.000€ και έχει το πιο ταπεινό lifestyle.
2)at the end of the day it’s business και είναι μάταιο, ουτοπικό σχεδόν να το βλέπουμε αλλιώς.
3)με την αυξανόμενη τάση για αποκοπή των ADs και με τις μεγάλες μπράντες να δίνουν βάση στο e-commerce και σε κατα τόπους brand boutiques με αποκλειστική διάθεση, υπάρχει μία κινητικότητα προς τον περιορισμό του grey market. Βέβαια το ίδιο grey market είναι αυτό που συντηρεί το μύθο για ορισμένες μάρκες.
4)Δεν ξέρω τι σχέση έχει με τα social αυτό, αλλά αυτός που αγοράζει «ακριβά» ρολόγια είναι κατά βάση εύπορος και θεωρητικά έχει λύσει τα υπόλοιπα θέματα πριν φτάσει στο ρολόι. Ο μόνος τρόπος να του χαιδέψεις τη ματαιοδοξία είναι να του πουλήσεις το exclusive και premium treatment με allocations για τα πιο περιζήτητα ρολόγια. Και μη λέμε ψέματα, όλοι τα γλυκοκοιτάζουμε τα limited editions.
5) Οι privately owned εταιρίες είναι λίγες πλέον, με το συντριπτικό ποσοστό να ανήκει σε ομίλους. Όταν, λοιπόν, σε ένα όμιλο έχεις μάρκες σε διαφορετικά price points είναι το έξυπνο να τις ξεχωρίσεις σε διακριτά επίπεδα για να χτίσεις τη στρατηγική σου. Για αυτό μπορεί να προωθούνται κάποιες ενδιάμεσες μάρκες που έχουν μεγάλο περιθώριο κέρδους, έναντι άλλων που είναι για τους purists. Εκείνοι θα τα πάρουν σχεδόν ό,τι τιμή και να βάλεις πάνω. Για αυτό βλέπεις τις αυξήσεις αυτές.