Photoalbum αυτοκινητων

Για τα αυτικικηντα -μηχανες αλλα και αεροπλανα
gep
Δημοσιεύσεις: 2701
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked: 5487 times
Been thanked: 3487 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από gep »

markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:Βλέπω ότι έχεις καλό γούστο Μάρκο ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ! Μεγάλος fan της maserati από την εποχή των biturbo
Δεκαετία 80 δεν τις είχε βγάλει αυτές;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Αν θυμάμαι καλά ναι. Φίλος είχε αυτή:
Εικόνα
Καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά ποιοτικά.....
Ποίημα.
Πάντα Ιταλός στα αυτοκίνητα με ιδιαίτερη συμπάθεια στις Άλφα για τους διπλούς εκκεντροφόρους, πίσω κίνηση, επιδόσεις και κρατήματα αλλά πολλά τα λάδια που έσταζαν και οι επισκέψεις στα συνεργεία.
Όταν μάζεψα τα λεφτά για αυτοκίνητο αγόρασα μια 316 γιατί πρυτάνευσε η λογική λόγω αξιοπιστίας και δεν το μετάνιωσα. Θυμάμαι τις Biturbο όμως τις γλυκοκοίταζα γιατί ήταν δύλιτρες και σχετικά προσιτές ειδικά μεταχειρισμένες αλλά με κόστος συντήρησης απαγορευτικό. Τυχερός ο φίλος σου που την είχε, εγώ θα φύγω με τον καημό.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο συγκεκριμένος φίλος επίσης Ιταλόφιλος και συνειδητοποιημένος, οπότε δεν τον πείραζαν τα όποια θέματα ποιότητας. Είχε παλαιότερα και μια lancia που ακόμα σχολιάζει πόσο του άρεσε να την οδηγεί, τώρα έχει smart.... αλλά παραμένει ιταλόφιλος. Προσωπικά και εγώ δεν ξέρω αν θεωρούμαι ιταλόφιλος, αλλά πάντα μου άρεσαν (μεγάλωσα με το όνειρο των spider, gta, julia, stratos, 131 κλπ. και αργότερα delta integrale και πολλά άλλα alfa, lancia, κλπ.) και ακόμα μου αρέσουν. Είχα για κάποια χρόνια μια Lancia HPE 1.6, το οποίο ήταν το αυτοκίνητο που ευχαριστήθηκα περισσότερο από κάθε άλλο. Αντικαταστάθηκε από μια 3.16 (αγορά καινούργιο), όχι ως λογική επιλογή για εμένα, αλλά περισσότερο για λόγους πολυτέλειας και πίσω κίνησης. Ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ, ανεξαρτήτως προϊόντος.... Προβλήματα συνεχώς, τα οποία τελικά δε λύθηκαν ποτέ, με άφηνε στο δρόμο συνέχεια και άλλα που έχω ξαναγράψει εδώ σε άλλα νήματα. Μετά πρυτάνευσε η λογική και πήρα Honda, οπότε για 11 χρόνια είχα ξεχάσει το συνεργείο, παρά την προκλητικά στα όρια της παράνοιας σκληρή χρήση. Τώρα δύσκολα θα πάρω κάτι μη Ιαπωνικό και μη τζιποειδές, αλλά και τώρα κοιτάω τις Αλφα και τρελαίνομαι με την αισθητική τους εξωτερικά και εσωτερικά, όπως και άλλα Ιταλικά βέβαια μεγαλύτερου επιπέδου, όπως τα Maserati που πάντα με τρέλαιναν και τώρα είναι πλέον και πιο ποιοτικά και αξιόπιστα από παλιά. Το συγκεκριμένο SUV της Maserati παραπάνω είναι εκπληκτικό, αλλά έχει πολλές ανακλήσεις στην Αμερική που έχει πουλήσει πολύ καλά, οπότε κάτι τους έχει ξεφύγει πάλι, αλλά καμιά σχέση με το παρελθόν.
Η HPE δεν θα με χαλούσε και εμένα καθόλου Εικόνα αλλά δυστυχώς βγήκε μετά την αγορά του δικού μου.

Δεν είσαι ο μόνος που αναφέρει προβλήματα με 316, τι να πω;
Την δικιά μου την έχω καλοσυντηρημένη από το 86 και σταμάτησα στον δρόμο 3 φορές.
Μεθαύριο στις 11 του μήνα κλείνει τα τριανταένα με πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Μια μόνο φορά από καθαρά μηχανική βλάβη.
Γύρω στις 350.000 χιλιόμετρα έβγαινε ο άξονας του ντιστριμπιτέρ από την θέση του λόγω φθοράς, άνοιγα το καπάκι και τον πίεζα πίσω στην θέση του και συνέχιζα για μερικές μέρες μέχρι να ξαναβγεί. Αγορά μεταχειρισμένου 5.000 δραχμές.
Η δεύτερη ήταν στην εθνική γιατί άναψε το λαμπάκι για φαγωμένα τακάκια, η εξπρές σέρβις δεν είχε της BMW αλλά είχαν της Mercedes που φορούσε τα ίδια και συνέχισα για Θεσσαλονίκη με περίπου 2 ώρες καθυστέρηση και η τρίτη ήταν στην Άνδρο. Κάλεσα οδική βοήθεια. Στο συνεργείο μου είπαν ότι λόγω φόρτου θα το κοιτούσαν την επόμενη μέρα. Ακόμα θυμάμαι πως ένοιωσα όταν το φόρτωναν στον γερανό και έμπαινα στο ταξί. Πρώτη και μοναδική φορά προδομένος χωρίς να μπορώ να συνεχίσω.
Όπως αποδείχθηκε την επόμενη μέρα, έφταιγε ο cobra συναγερμός που αποφάσισε να σταματήσει να δίνει ρεύμα στην αντλία βενζίνης και απλά τον απομόνωσαν μέχρι να γυρίσω Αθήνα.
Μετατροπή σε 318is το 2002 έχοντας κάνει 450.000, όχι επειδή είχε πρόβλημα η μηχανή αλλά γιατί με τα 75 άλογα είχα βαρεθεί να με περνάνε και τα παπάκια στην εκκίνηση. Από τότε κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι σκέτη απόλαυση στην οδήγηση.
Slip sliding away όπως λέει και το άσμα Εικόνα.





Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
markosgr28
moderator
Δημοσιεύσεις: 12379
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
Has thanked: 23 times
Been thanked: 5138 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από markosgr28 »

gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:Βλέπω ότι έχεις καλό γούστο Μάρκο ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ! Μεγάλος fan της maserati από την εποχή των biturbo
Δεκαετία 80 δεν τις είχε βγάλει αυτές;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Αν θυμάμαι καλά ναι. Φίλος είχε αυτή:
Εικόνα
Καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά ποιοτικά.....
Ποίημα.
Πάντα Ιταλός στα αυτοκίνητα με ιδιαίτερη συμπάθεια στις Άλφα για τους διπλούς εκκεντροφόρους, πίσω κίνηση, επιδόσεις και κρατήματα αλλά πολλά τα λάδια που έσταζαν και οι επισκέψεις στα συνεργεία.
Όταν μάζεψα τα λεφτά για αυτοκίνητο αγόρασα μια 316 γιατί πρυτάνευσε η λογική λόγω αξιοπιστίας και δεν το μετάνιωσα. Θυμάμαι τις Biturbο όμως τις γλυκοκοίταζα γιατί ήταν δύλιτρες και σχετικά προσιτές ειδικά μεταχειρισμένες αλλά με κόστος συντήρησης απαγορευτικό. Τυχερός ο φίλος σου που την είχε, εγώ θα φύγω με τον καημό.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο συγκεκριμένος φίλος επίσης Ιταλόφιλος και συνειδητοποιημένος, οπότε δεν τον πείραζαν τα όποια θέματα ποιότητας. Είχε παλαιότερα και μια lancia που ακόμα σχολιάζει πόσο του άρεσε να την οδηγεί, τώρα έχει smart.... αλλά παραμένει ιταλόφιλος. Προσωπικά και εγώ δεν ξέρω αν θεωρούμαι ιταλόφιλος, αλλά πάντα μου άρεσαν (μεγάλωσα με το όνειρο των spider, gta, julia, stratos, 131 κλπ. και αργότερα delta integrale και πολλά άλλα alfa, lancia, κλπ.) και ακόμα μου αρέσουν. Είχα για κάποια χρόνια μια Lancia HPE 1.6, το οποίο ήταν το αυτοκίνητο που ευχαριστήθηκα περισσότερο από κάθε άλλο. Αντικαταστάθηκε από μια 3.16 (αγορά καινούργιο), όχι ως λογική επιλογή για εμένα, αλλά περισσότερο για λόγους πολυτέλειας και πίσω κίνησης. Ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ, ανεξαρτήτως προϊόντος.... Προβλήματα συνεχώς, τα οποία τελικά δε λύθηκαν ποτέ, με άφηνε στο δρόμο συνέχεια και άλλα που έχω ξαναγράψει εδώ σε άλλα νήματα. Μετά πρυτάνευσε η λογική και πήρα Honda, οπότε για 11 χρόνια είχα ξεχάσει το συνεργείο, παρά την προκλητικά στα όρια της παράνοιας σκληρή χρήση. Τώρα δύσκολα θα πάρω κάτι μη Ιαπωνικό και μη τζιποειδές, αλλά και τώρα κοιτάω τις Αλφα και τρελαίνομαι με την αισθητική τους εξωτερικά και εσωτερικά, όπως και άλλα Ιταλικά βέβαια μεγαλύτερου επιπέδου, όπως τα Maserati που πάντα με τρέλαιναν και τώρα είναι πλέον και πιο ποιοτικά και αξιόπιστα από παλιά. Το συγκεκριμένο SUV της Maserati παραπάνω είναι εκπληκτικό, αλλά έχει πολλές ανακλήσεις στην Αμερική που έχει πουλήσει πολύ καλά, οπότε κάτι τους έχει ξεφύγει πάλι, αλλά καμιά σχέση με το παρελθόν.
Η HPE δεν θα με χαλούσε και εμένα καθόλου Εικόνα αλλά δυστυχώς βγήκε μετά την αγορά του δικού μου.

Δεν είσαι ο μόνος που αναφέρει προβλήματα με 316, τι να πω;
Την δικιά μου την έχω καλοσυντηρημένη από το 86 και σταμάτησα στον δρόμο 3 φορές.
Μεθαύριο στις 11 του μήνα κλείνει τα τριανταένα με πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Μια μόνο φορά από καθαρά μηχανική βλάβη.
Γύρω στις 350.000 χιλιόμετρα έβγαινε ο άξονας του ντιστριμπιτέρ από την θέση του λόγω φθοράς, άνοιγα το καπάκι και τον πίεζα πίσω στην θέση του και συνέχιζα για μερικές μέρες μέχρι να ξαναβγεί. Αγορά μεταχειρισμένου 5.000 δραχμές.
Η δεύτερη ήταν στην εθνική γιατί άναψε το λαμπάκι για φαγωμένα τακάκια, η εξπρές σέρβις δεν είχε της BMW αλλά είχαν της Mercedes που φορούσε τα ίδια και συνέχισα για Θεσσαλονίκη με περίπου 2 ώρες καθυστέρηση και η τρίτη ήταν στην Άνδρο. Κάλεσα οδική βοήθεια. Στο συνεργείο μου είπαν ότι λόγω φόρτου θα το κοιτούσαν την επόμενη μέρα. Ακόμα θυμάμαι πως ένοιωσα όταν το φόρτωναν στον γερανό και έμπαινα στο ταξί. Πρώτη και μοναδική φορά προδομένος χωρίς να μπορώ να συνεχίσω.
Όπως αποδείχθηκε την επόμενη μέρα, έφταιγε ο cobra συναγερμός που αποφάσισε να σταματήσει να δίνει ρεύμα στην αντλία βενζίνης και απλά τον απομόνωσαν μέχρι να γυρίσω Αθήνα.
Μετατροπή σε 318is το 2002 έχοντας κάνει 450.000, όχι επειδή είχε πρόβλημα η μηχανή αλλά γιατί με τα 75 άλογα είχα βαρεθεί να με περνάνε και τα παπάκια στην εκκίνηση. Από τότε κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι σκέτη απόλαυση στην οδήγηση.
Slip sliding away όπως λέει και το άσμα Εικόνα.





Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ για την ενδιαφέρουσα και αναλυτική απάντηση. Εμένα ήταν του 2001 αν θυμάμαι καλά, Ε46, οκταβάλβιδη. Και εμένα δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο (160 εκεί που η Lancia είχε κοντά 200 στο κοντέρ), αλλά με άφηνε συνεχώς στο δρόμο. Μόλις άφηνες το γκάζι έσβηνε και έπρεπε να το ξαναβάλεις μπροστά και αρκετές φορές δεν έπαιρνε ή έπαιρνε και λειτουργούσαν 1,2 ή 3 κύλινδροι μόνο κλπ. Ασταθές ρελαντί πάντα. Αλλάχθηκε αισθητήρας ρελαντί 3 φορές (και καθαρίστηκε άπειρες φορές ενδιάμεσα), μετρητής παροχής αέρα, αισθητήρες λ (2 είχε) και άλλοι αισθητήρες (εκκεντροφόρου αν θυμάμαι και άλλοι) που δε θυμάμαι και άπειρες αναβαθμίσεις στο λογισμικό. Μόλις έφευγα όλα καλά, μετά από 1-2 μέρες χανόταν οι ρυθμίσεις και πάλι από την αρχή. Κάθε βδομάδα με 10 μέρες ήμουν στο συνεργείο.... Έφταιγε η βενζίνη, ότι ήταν μπουκωμένο το αυτοκίνητο, ότι ήταν ο μικρός κινητήρας, τέτοια χαζά μου έλεγαν που προφανώς δεν είχαν βάση.... Και μιας και είμαστε σε νήμα για φωτο αυτοκινήτου, ψάχνω να βρω μήπως έχω κάποια φωτο, αν βρω θα ανεβάσω.

Οι πιο παλιές 3.16 γενικά ήταν πολύ πιο αξιόπιστες, έως την Ε36, αν δεν κάνω λάθος.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
markosgr28
moderator
Δημοσιεύσεις: 12379
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
Has thanked: 23 times
Been thanked: 5138 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από markosgr28 »

markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:Βλέπω ότι έχεις καλό γούστο Μάρκο ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ! Μεγάλος fan της maserati από την εποχή των biturbo
Δεκαετία 80 δεν τις είχε βγάλει αυτές;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Αν θυμάμαι καλά ναι. Φίλος είχε αυτή:
Εικόνα
Καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά ποιοτικά.....
Ποίημα.
Πάντα Ιταλός στα αυτοκίνητα με ιδιαίτερη συμπάθεια στις Άλφα για τους διπλούς εκκεντροφόρους, πίσω κίνηση, επιδόσεις και κρατήματα αλλά πολλά τα λάδια που έσταζαν και οι επισκέψεις στα συνεργεία.
Όταν μάζεψα τα λεφτά για αυτοκίνητο αγόρασα μια 316 γιατί πρυτάνευσε η λογική λόγω αξιοπιστίας και δεν το μετάνιωσα. Θυμάμαι τις Biturbο όμως τις γλυκοκοίταζα γιατί ήταν δύλιτρες και σχετικά προσιτές ειδικά μεταχειρισμένες αλλά με κόστος συντήρησης απαγορευτικό. Τυχερός ο φίλος σου που την είχε, εγώ θα φύγω με τον καημό.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο συγκεκριμένος φίλος επίσης Ιταλόφιλος και συνειδητοποιημένος, οπότε δεν τον πείραζαν τα όποια θέματα ποιότητας. Είχε παλαιότερα και μια lancia που ακόμα σχολιάζει πόσο του άρεσε να την οδηγεί, τώρα έχει smart.... αλλά παραμένει ιταλόφιλος. Προσωπικά και εγώ δεν ξέρω αν θεωρούμαι ιταλόφιλος, αλλά πάντα μου άρεσαν (μεγάλωσα με το όνειρο των spider, gta, julia, stratos, 131 κλπ. και αργότερα delta integrale και πολλά άλλα alfa, lancia, κλπ.) και ακόμα μου αρέσουν. Είχα για κάποια χρόνια μια Lancia HPE 1.6, το οποίο ήταν το αυτοκίνητο που ευχαριστήθηκα περισσότερο από κάθε άλλο. Αντικαταστάθηκε από μια 3.16 (αγορά καινούργιο), όχι ως λογική επιλογή για εμένα, αλλά περισσότερο για λόγους πολυτέλειας και πίσω κίνησης. Ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ, ανεξαρτήτως προϊόντος.... Προβλήματα συνεχώς, τα οποία τελικά δε λύθηκαν ποτέ, με άφηνε στο δρόμο συνέχεια και άλλα που έχω ξαναγράψει εδώ σε άλλα νήματα. Μετά πρυτάνευσε η λογική και πήρα Honda, οπότε για 11 χρόνια είχα ξεχάσει το συνεργείο, παρά την προκλητικά στα όρια της παράνοιας σκληρή χρήση. Τώρα δύσκολα θα πάρω κάτι μη Ιαπωνικό και μη τζιποειδές, αλλά και τώρα κοιτάω τις Αλφα και τρελαίνομαι με την αισθητική τους εξωτερικά και εσωτερικά, όπως και άλλα Ιταλικά βέβαια μεγαλύτερου επιπέδου, όπως τα Maserati που πάντα με τρέλαιναν και τώρα είναι πλέον και πιο ποιοτικά και αξιόπιστα από παλιά. Το συγκεκριμένο SUV της Maserati παραπάνω είναι εκπληκτικό, αλλά έχει πολλές ανακλήσεις στην Αμερική που έχει πουλήσει πολύ καλά, οπότε κάτι τους έχει ξεφύγει πάλι, αλλά καμιά σχέση με το παρελθόν.
Η HPE δεν θα με χαλούσε και εμένα καθόλου Εικόνα αλλά δυστυχώς βγήκε μετά την αγορά του δικού μου.

Δεν είσαι ο μόνος που αναφέρει προβλήματα με 316, τι να πω;
Την δικιά μου την έχω καλοσυντηρημένη από το 86 και σταμάτησα στον δρόμο 3 φορές.
Μεθαύριο στις 11 του μήνα κλείνει τα τριανταένα με πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Μια μόνο φορά από καθαρά μηχανική βλάβη.
Γύρω στις 350.000 χιλιόμετρα έβγαινε ο άξονας του ντιστριμπιτέρ από την θέση του λόγω φθοράς, άνοιγα το καπάκι και τον πίεζα πίσω στην θέση του και συνέχιζα για μερικές μέρες μέχρι να ξαναβγεί. Αγορά μεταχειρισμένου 5.000 δραχμές.
Η δεύτερη ήταν στην εθνική γιατί άναψε το λαμπάκι για φαγωμένα τακάκια, η εξπρές σέρβις δεν είχε της BMW αλλά είχαν της Mercedes που φορούσε τα ίδια και συνέχισα για Θεσσαλονίκη με περίπου 2 ώρες καθυστέρηση και η τρίτη ήταν στην Άνδρο. Κάλεσα οδική βοήθεια. Στο συνεργείο μου είπαν ότι λόγω φόρτου θα το κοιτούσαν την επόμενη μέρα. Ακόμα θυμάμαι πως ένοιωσα όταν το φόρτωναν στον γερανό και έμπαινα στο ταξί. Πρώτη και μοναδική φορά προδομένος χωρίς να μπορώ να συνεχίσω.
Όπως αποδείχθηκε την επόμενη μέρα, έφταιγε ο cobra συναγερμός που αποφάσισε να σταματήσει να δίνει ρεύμα στην αντλία βενζίνης και απλά τον απομόνωσαν μέχρι να γυρίσω Αθήνα.
Μετατροπή σε 318is το 2002 έχοντας κάνει 450.000, όχι επειδή είχε πρόβλημα η μηχανή αλλά γιατί με τα 75 άλογα είχα βαρεθεί να με περνάνε και τα παπάκια στην εκκίνηση. Από τότε κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι σκέτη απόλαυση στην οδήγηση.
Slip sliding away όπως λέει και το άσμα Εικόνα.





Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ για την ενδιαφέρουσα και αναλυτική απάντηση. Εμένα ήταν του 2001 αν θυμάμαι καλά, Ε46, οκταβάλβιδη. Και εμένα δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο (160 εκεί που η Lancia είχε κοντά 200 στο κοντέρ), αλλά με άφηνε συνεχώς στο δρόμο. Μόλις άφηνες το γκάζι έσβηνε και έπρεπε να το ξαναβάλεις μπροστά και αρκετές φορές δεν έπαιρνε ή έπαιρνε και λειτουργούσαν 1,2 ή 3 κύλινδροι μόνο κλπ. Ασταθές ρελαντί πάντα. Αλλάχθηκε αισθητήρας ρελαντί 3 φορές (και καθαρίστηκε άπειρες φορές ενδιάμεσα), μετρητής παροχής αέρα, αισθητήρες λ (2 είχε) και άλλοι αισθητήρες (εκκεντροφόρου αν θυμάμαι και άλλοι) που δε θυμάμαι και άπειρες αναβαθμίσεις στο λογισμικό. Μόλις έφευγα όλα καλά, μετά από 1-2 μέρες χανόταν οι ρυθμίσεις και πάλι από την αρχή. Κάθε βδομάδα με 10 μέρες ήμουν στο συνεργείο.... Έφταιγε η βενζίνη, ότι ήταν μπουκωμένο το αυτοκίνητο, ότι ήταν ο μικρός κινητήρας, τέτοια χαζά μου έλεγαν που προφανώς δεν είχαν βάση.... Και μιας και είμαστε σε νήμα για φωτο αυτοκινήτου, ψάχνω να βρω μήπως έχω κάποια φωτο, αν βρω θα ανεβάσω.

Οι πιο παλιές 3.16 γενικά ήταν πολύ πιο αξιόπιστες, έως την Ε36, αν δεν κάνω λάθος.
Και όμως βρήκα! Είναι του 2004 (!) οι φωτο (σπορ δερμάτινο τριακτινικό, bucket, ηλιοροφή, λευκά φλας, όλα αυτά τα extra, τα είχε η συγκεκριμένη έκδοση):
Εικόνα

Και εδώ το εσωτερικό φαίνεται λίγο, πιο πολύ έβαλα τη φωτο, γιατί φαίνεται το gruen soviet που φοράω και έχω ακόμα μαλλιά haha :
Εικόνα
Εικόνα
gep
Δημοσιεύσεις: 2701
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked: 5487 times
Been thanked: 3487 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από gep »

markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:Βλέπω ότι έχεις καλό γούστο Μάρκο ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ! Μεγάλος fan της maserati από την εποχή των biturbo
Δεκαετία 80 δεν τις είχε βγάλει αυτές;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Αν θυμάμαι καλά ναι. Φίλος είχε αυτή:
Εικόνα
Καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά ποιοτικά.....
Ποίημα.
Πάντα Ιταλός στα αυτοκίνητα με ιδιαίτερη συμπάθεια στις Άλφα για τους διπλούς εκκεντροφόρους, πίσω κίνηση, επιδόσεις και κρατήματα αλλά πολλά τα λάδια που έσταζαν και οι επισκέψεις στα συνεργεία.
Όταν μάζεψα τα λεφτά για αυτοκίνητο αγόρασα μια 316 γιατί πρυτάνευσε η λογική λόγω αξιοπιστίας και δεν το μετάνιωσα. Θυμάμαι τις Biturbο όμως τις γλυκοκοίταζα γιατί ήταν δύλιτρες και σχετικά προσιτές ειδικά μεταχειρισμένες αλλά με κόστος συντήρησης απαγορευτικό. Τυχερός ο φίλος σου που την είχε, εγώ θα φύγω με τον καημό.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο συγκεκριμένος φίλος επίσης Ιταλόφιλος και συνειδητοποιημένος, οπότε δεν τον πείραζαν τα όποια θέματα ποιότητας. Είχε παλαιότερα και μια lancia που ακόμα σχολιάζει πόσο του άρεσε να την οδηγεί, τώρα έχει smart.... αλλά παραμένει ιταλόφιλος. Προσωπικά και εγώ δεν ξέρω αν θεωρούμαι ιταλόφιλος, αλλά πάντα μου άρεσαν (μεγάλωσα με το όνειρο των spider, gta, julia, stratos, 131 κλπ. και αργότερα delta integrale και πολλά άλλα alfa, lancia, κλπ.) και ακόμα μου αρέσουν. Είχα για κάποια χρόνια μια Lancia HPE 1.6, το οποίο ήταν το αυτοκίνητο που ευχαριστήθηκα περισσότερο από κάθε άλλο. Αντικαταστάθηκε από μια 3.16 (αγορά καινούργιο), όχι ως λογική επιλογή για εμένα, αλλά περισσότερο για λόγους πολυτέλειας και πίσω κίνησης. Ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ, ανεξαρτήτως προϊόντος.... Προβλήματα συνεχώς, τα οποία τελικά δε λύθηκαν ποτέ, με άφηνε στο δρόμο συνέχεια και άλλα που έχω ξαναγράψει εδώ σε άλλα νήματα. Μετά πρυτάνευσε η λογική και πήρα Honda, οπότε για 11 χρόνια είχα ξεχάσει το συνεργείο, παρά την προκλητικά στα όρια της παράνοιας σκληρή χρήση. Τώρα δύσκολα θα πάρω κάτι μη Ιαπωνικό και μη τζιποειδές, αλλά και τώρα κοιτάω τις Αλφα και τρελαίνομαι με την αισθητική τους εξωτερικά και εσωτερικά, όπως και άλλα Ιταλικά βέβαια μεγαλύτερου επιπέδου, όπως τα Maserati που πάντα με τρέλαιναν και τώρα είναι πλέον και πιο ποιοτικά και αξιόπιστα από παλιά. Το συγκεκριμένο SUV της Maserati παραπάνω είναι εκπληκτικό, αλλά έχει πολλές ανακλήσεις στην Αμερική που έχει πουλήσει πολύ καλά, οπότε κάτι τους έχει ξεφύγει πάλι, αλλά καμιά σχέση με το παρελθόν.
Η HPE δεν θα με χαλούσε και εμένα καθόλου Εικόνα αλλά δυστυχώς βγήκε μετά την αγορά του δικού μου.

Δεν είσαι ο μόνος που αναφέρει προβλήματα με 316, τι να πω;
Την δικιά μου την έχω καλοσυντηρημένη από το 86 και σταμάτησα στον δρόμο 3 φορές.
Μεθαύριο στις 11 του μήνα κλείνει τα τριανταένα με πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Μια μόνο φορά από καθαρά μηχανική βλάβη.
Γύρω στις 350.000 χιλιόμετρα έβγαινε ο άξονας του ντιστριμπιτέρ από την θέση του λόγω φθοράς, άνοιγα το καπάκι και τον πίεζα πίσω στην θέση του και συνέχιζα για μερικές μέρες μέχρι να ξαναβγεί. Αγορά μεταχειρισμένου 5.000 δραχμές.
Η δεύτερη ήταν στην εθνική γιατί άναψε το λαμπάκι για φαγωμένα τακάκια, η εξπρές σέρβις δεν είχε της BMW αλλά είχαν της Mercedes που φορούσε τα ίδια και συνέχισα για Θεσσαλονίκη με περίπου 2 ώρες καθυστέρηση και η τρίτη ήταν στην Άνδρο. Κάλεσα οδική βοήθεια. Στο συνεργείο μου είπαν ότι λόγω φόρτου θα το κοιτούσαν την επόμενη μέρα. Ακόμα θυμάμαι πως ένοιωσα όταν το φόρτωναν στον γερανό και έμπαινα στο ταξί. Πρώτη και μοναδική φορά προδομένος χωρίς να μπορώ να συνεχίσω.
Όπως αποδείχθηκε την επόμενη μέρα, έφταιγε ο cobra συναγερμός που αποφάσισε να σταματήσει να δίνει ρεύμα στην αντλία βενζίνης και απλά τον απομόνωσαν μέχρι να γυρίσω Αθήνα.
Μετατροπή σε 318is το 2002 έχοντας κάνει 450.000, όχι επειδή είχε πρόβλημα η μηχανή αλλά γιατί με τα 75 άλογα είχα βαρεθεί να με περνάνε και τα παπάκια στην εκκίνηση. Από τότε κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι σκέτη απόλαυση στην οδήγηση.
Slip sliding away όπως λέει και το άσμα Εικόνα.





Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ για την ενδιαφέρουσα και αναλυτική απάντηση. Εμένα ήταν του 2001 αν θυμάμαι καλά, Ε46, οκταβάλβιδη. Και εμένα δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο (160 εκεί που η Lancia είχε κοντά 200 στο κοντέρ), αλλά με άφηνε συνεχώς στο δρόμο. Μόλις άφηνες το γκάζι έσβηνε και έπρεπε να το ξαναβάλεις μπροστά και αρκετές φορές δεν έπαιρνε ή έπαιρνε και λειτουργούσαν 1,2 ή 3 κύλινδροι μόνο κλπ. Ασταθές ρελαντί πάντα. Αλλάχθηκε αισθητήρας ρελαντί 3 φορές (και καθαρίστηκε άπειρες φορές ενδιάμεσα), μετρητής παροχής αέρα, αισθητήρες λ (2 είχε) και άλλοι αισθητήρες (εκκεντροφόρου αν θυμάμαι και άλλοι) που δε θυμάμαι και άπειρες αναβαθμίσεις στο λογισμικό. Μόλις έφευγα όλα καλά, μετά από 1-2 μέρες χανόταν οι ρυθμίσεις και πάλι από την αρχή. Κάθε βδομάδα με 10 μέρες ήμουν στο συνεργείο.... Έφταιγε η βενζίνη, ότι ήταν μπουκωμένο το αυτοκίνητο, ότι ήταν ο μικρός κινητήρας, τέτοια χαζά μου έλεγαν που προφανώς δεν είχαν βάση.... Και μιας και είμαστε σε νήμα για φωτο αυτοκινήτου, ψάχνω να βρω μήπως έχω κάποια φωτο, αν βρω θα ανεβάσω.
Η δικιά μου στην Άνδρο.
Όχι βάψιμο αλλά ούτε αλοιφή δεν έχω περάσει ακόμα. Εικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
markosgr28
moderator
Δημοσιεύσεις: 12379
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
Has thanked: 23 times
Been thanked: 5138 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από markosgr28 »

gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:Βλέπω ότι έχεις καλό γούστο Μάρκο ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ! Μεγάλος fan της maserati από την εποχή των biturbo
Δεκαετία 80 δεν τις είχε βγάλει αυτές;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Αν θυμάμαι καλά ναι. Φίλος είχε αυτή:
Εικόνα
Καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά ποιοτικά.....
Ποίημα.
Πάντα Ιταλός στα αυτοκίνητα με ιδιαίτερη συμπάθεια στις Άλφα για τους διπλούς εκκεντροφόρους, πίσω κίνηση, επιδόσεις και κρατήματα αλλά πολλά τα λάδια που έσταζαν και οι επισκέψεις στα συνεργεία.
Όταν μάζεψα τα λεφτά για αυτοκίνητο αγόρασα μια 316 γιατί πρυτάνευσε η λογική λόγω αξιοπιστίας και δεν το μετάνιωσα. Θυμάμαι τις Biturbο όμως τις γλυκοκοίταζα γιατί ήταν δύλιτρες και σχετικά προσιτές ειδικά μεταχειρισμένες αλλά με κόστος συντήρησης απαγορευτικό. Τυχερός ο φίλος σου που την είχε, εγώ θα φύγω με τον καημό.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο συγκεκριμένος φίλος επίσης Ιταλόφιλος και συνειδητοποιημένος, οπότε δεν τον πείραζαν τα όποια θέματα ποιότητας. Είχε παλαιότερα και μια lancia που ακόμα σχολιάζει πόσο του άρεσε να την οδηγεί, τώρα έχει smart.... αλλά παραμένει ιταλόφιλος. Προσωπικά και εγώ δεν ξέρω αν θεωρούμαι ιταλόφιλος, αλλά πάντα μου άρεσαν (μεγάλωσα με το όνειρο των spider, gta, julia, stratos, 131 κλπ. και αργότερα delta integrale και πολλά άλλα alfa, lancia, κλπ.) και ακόμα μου αρέσουν. Είχα για κάποια χρόνια μια Lancia HPE 1.6, το οποίο ήταν το αυτοκίνητο που ευχαριστήθηκα περισσότερο από κάθε άλλο. Αντικαταστάθηκε από μια 3.16 (αγορά καινούργιο), όχι ως λογική επιλογή για εμένα, αλλά περισσότερο για λόγους πολυτέλειας και πίσω κίνησης. Ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ, ανεξαρτήτως προϊόντος.... Προβλήματα συνεχώς, τα οποία τελικά δε λύθηκαν ποτέ, με άφηνε στο δρόμο συνέχεια και άλλα που έχω ξαναγράψει εδώ σε άλλα νήματα. Μετά πρυτάνευσε η λογική και πήρα Honda, οπότε για 11 χρόνια είχα ξεχάσει το συνεργείο, παρά την προκλητικά στα όρια της παράνοιας σκληρή χρήση. Τώρα δύσκολα θα πάρω κάτι μη Ιαπωνικό και μη τζιποειδές, αλλά και τώρα κοιτάω τις Αλφα και τρελαίνομαι με την αισθητική τους εξωτερικά και εσωτερικά, όπως και άλλα Ιταλικά βέβαια μεγαλύτερου επιπέδου, όπως τα Maserati που πάντα με τρέλαιναν και τώρα είναι πλέον και πιο ποιοτικά και αξιόπιστα από παλιά. Το συγκεκριμένο SUV της Maserati παραπάνω είναι εκπληκτικό, αλλά έχει πολλές ανακλήσεις στην Αμερική που έχει πουλήσει πολύ καλά, οπότε κάτι τους έχει ξεφύγει πάλι, αλλά καμιά σχέση με το παρελθόν.
Η HPE δεν θα με χαλούσε και εμένα καθόλου Εικόνα αλλά δυστυχώς βγήκε μετά την αγορά του δικού μου.

Δεν είσαι ο μόνος που αναφέρει προβλήματα με 316, τι να πω;
Την δικιά μου την έχω καλοσυντηρημένη από το 86 και σταμάτησα στον δρόμο 3 φορές.
Μεθαύριο στις 11 του μήνα κλείνει τα τριανταένα με πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Μια μόνο φορά από καθαρά μηχανική βλάβη.
Γύρω στις 350.000 χιλιόμετρα έβγαινε ο άξονας του ντιστριμπιτέρ από την θέση του λόγω φθοράς, άνοιγα το καπάκι και τον πίεζα πίσω στην θέση του και συνέχιζα για μερικές μέρες μέχρι να ξαναβγεί. Αγορά μεταχειρισμένου 5.000 δραχμές.
Η δεύτερη ήταν στην εθνική γιατί άναψε το λαμπάκι για φαγωμένα τακάκια, η εξπρές σέρβις δεν είχε της BMW αλλά είχαν της Mercedes που φορούσε τα ίδια και συνέχισα για Θεσσαλονίκη με περίπου 2 ώρες καθυστέρηση και η τρίτη ήταν στην Άνδρο. Κάλεσα οδική βοήθεια. Στο συνεργείο μου είπαν ότι λόγω φόρτου θα το κοιτούσαν την επόμενη μέρα. Ακόμα θυμάμαι πως ένοιωσα όταν το φόρτωναν στον γερανό και έμπαινα στο ταξί. Πρώτη και μοναδική φορά προδομένος χωρίς να μπορώ να συνεχίσω.
Όπως αποδείχθηκε την επόμενη μέρα, έφταιγε ο cobra συναγερμός που αποφάσισε να σταματήσει να δίνει ρεύμα στην αντλία βενζίνης και απλά τον απομόνωσαν μέχρι να γυρίσω Αθήνα.
Μετατροπή σε 318is το 2002 έχοντας κάνει 450.000, όχι επειδή είχε πρόβλημα η μηχανή αλλά γιατί με τα 75 άλογα είχα βαρεθεί να με περνάνε και τα παπάκια στην εκκίνηση. Από τότε κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι σκέτη απόλαυση στην οδήγηση.
Slip sliding away όπως λέει και το άσμα Εικόνα.





Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ για την ενδιαφέρουσα και αναλυτική απάντηση. Εμένα ήταν του 2001 αν θυμάμαι καλά, Ε46, οκταβάλβιδη. Και εμένα δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο (160 εκεί που η Lancia είχε κοντά 200 στο κοντέρ), αλλά με άφηνε συνεχώς στο δρόμο. Μόλις άφηνες το γκάζι έσβηνε και έπρεπε να το ξαναβάλεις μπροστά και αρκετές φορές δεν έπαιρνε ή έπαιρνε και λειτουργούσαν 1,2 ή 3 κύλινδροι μόνο κλπ. Ασταθές ρελαντί πάντα. Αλλάχθηκε αισθητήρας ρελαντί 3 φορές (και καθαρίστηκε άπειρες φορές ενδιάμεσα), μετρητής παροχής αέρα, αισθητήρες λ (2 είχε) και άλλοι αισθητήρες (εκκεντροφόρου αν θυμάμαι και άλλοι) που δε θυμάμαι και άπειρες αναβαθμίσεις στο λογισμικό. Μόλις έφευγα όλα καλά, μετά από 1-2 μέρες χανόταν οι ρυθμίσεις και πάλι από την αρχή. Κάθε βδομάδα με 10 μέρες ήμουν στο συνεργείο.... Έφταιγε η βενζίνη, ότι ήταν μπουκωμένο το αυτοκίνητο, ότι ήταν ο μικρός κινητήρας, τέτοια χαζά μου έλεγαν που προφανώς δεν είχαν βάση.... Και μιας και είμαστε σε νήμα για φωτο αυτοκινήτου, ψάχνω να βρω μήπως έχω κάποια φωτο, αν βρω θα ανεβάσω.
Η δικιά μου στην Άνδρο.
Όχι βάψιμο αλλά ούτε αλοιφή δεν έχω περάσει ακόμα. Εικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Πωπω άψογη! Βλέπω και εξάτμιση πιο ιδιαίτερη. Από τα πιο δημοφιλή μοντέλα.
Εικόνα
gep
Δημοσιεύσεις: 2701
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked: 5487 times
Been thanked: 3487 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από gep »

markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:
gep έγραψε:Βλέπω ότι έχεις καλό γούστο Μάρκο ΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ πολύ! Μεγάλος fan της maserati από την εποχή των biturbo
Δεκαετία 80 δεν τις είχε βγάλει αυτές;

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Αν θυμάμαι καλά ναι. Φίλος είχε αυτή:
Εικόνα
Καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλά ποιοτικά.....
Ποίημα.
Πάντα Ιταλός στα αυτοκίνητα με ιδιαίτερη συμπάθεια στις Άλφα για τους διπλούς εκκεντροφόρους, πίσω κίνηση, επιδόσεις και κρατήματα αλλά πολλά τα λάδια που έσταζαν και οι επισκέψεις στα συνεργεία.
Όταν μάζεψα τα λεφτά για αυτοκίνητο αγόρασα μια 316 γιατί πρυτάνευσε η λογική λόγω αξιοπιστίας και δεν το μετάνιωσα. Θυμάμαι τις Biturbο όμως τις γλυκοκοίταζα γιατί ήταν δύλιτρες και σχετικά προσιτές ειδικά μεταχειρισμένες αλλά με κόστος συντήρησης απαγορευτικό. Τυχερός ο φίλος σου που την είχε, εγώ θα φύγω με τον καημό.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο συγκεκριμένος φίλος επίσης Ιταλόφιλος και συνειδητοποιημένος, οπότε δεν τον πείραζαν τα όποια θέματα ποιότητας. Είχε παλαιότερα και μια lancia που ακόμα σχολιάζει πόσο του άρεσε να την οδηγεί, τώρα έχει smart.... αλλά παραμένει ιταλόφιλος. Προσωπικά και εγώ δεν ξέρω αν θεωρούμαι ιταλόφιλος, αλλά πάντα μου άρεσαν (μεγάλωσα με το όνειρο των spider, gta, julia, stratos, 131 κλπ. και αργότερα delta integrale και πολλά άλλα alfa, lancia, κλπ.) και ακόμα μου αρέσουν. Είχα για κάποια χρόνια μια Lancia HPE 1.6, το οποίο ήταν το αυτοκίνητο που ευχαριστήθηκα περισσότερο από κάθε άλλο. Αντικαταστάθηκε από μια 3.16 (αγορά καινούργιο), όχι ως λογική επιλογή για εμένα, αλλά περισσότερο για λόγους πολυτέλειας και πίσω κίνησης. Ότι χειρότερο έχω αγοράσει ποτέ, ανεξαρτήτως προϊόντος.... Προβλήματα συνεχώς, τα οποία τελικά δε λύθηκαν ποτέ, με άφηνε στο δρόμο συνέχεια και άλλα που έχω ξαναγράψει εδώ σε άλλα νήματα. Μετά πρυτάνευσε η λογική και πήρα Honda, οπότε για 11 χρόνια είχα ξεχάσει το συνεργείο, παρά την προκλητικά στα όρια της παράνοιας σκληρή χρήση. Τώρα δύσκολα θα πάρω κάτι μη Ιαπωνικό και μη τζιποειδές, αλλά και τώρα κοιτάω τις Αλφα και τρελαίνομαι με την αισθητική τους εξωτερικά και εσωτερικά, όπως και άλλα Ιταλικά βέβαια μεγαλύτερου επιπέδου, όπως τα Maserati που πάντα με τρέλαιναν και τώρα είναι πλέον και πιο ποιοτικά και αξιόπιστα από παλιά. Το συγκεκριμένο SUV της Maserati παραπάνω είναι εκπληκτικό, αλλά έχει πολλές ανακλήσεις στην Αμερική που έχει πουλήσει πολύ καλά, οπότε κάτι τους έχει ξεφύγει πάλι, αλλά καμιά σχέση με το παρελθόν.
Η HPE δεν θα με χαλούσε και εμένα καθόλου Εικόνα αλλά δυστυχώς βγήκε μετά την αγορά του δικού μου.

Δεν είσαι ο μόνος που αναφέρει προβλήματα με 316, τι να πω;
Την δικιά μου την έχω καλοσυντηρημένη από το 86 και σταμάτησα στον δρόμο 3 φορές.
Μεθαύριο στις 11 του μήνα κλείνει τα τριανταένα με πάνω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.
Μια μόνο φορά από καθαρά μηχανική βλάβη.
Γύρω στις 350.000 χιλιόμετρα έβγαινε ο άξονας του ντιστριμπιτέρ από την θέση του λόγω φθοράς, άνοιγα το καπάκι και τον πίεζα πίσω στην θέση του και συνέχιζα για μερικές μέρες μέχρι να ξαναβγεί. Αγορά μεταχειρισμένου 5.000 δραχμές.
Η δεύτερη ήταν στην εθνική γιατί άναψε το λαμπάκι για φαγωμένα τακάκια, η εξπρές σέρβις δεν είχε της BMW αλλά είχαν της Mercedes που φορούσε τα ίδια και συνέχισα για Θεσσαλονίκη με περίπου 2 ώρες καθυστέρηση και η τρίτη ήταν στην Άνδρο. Κάλεσα οδική βοήθεια. Στο συνεργείο μου είπαν ότι λόγω φόρτου θα το κοιτούσαν την επόμενη μέρα. Ακόμα θυμάμαι πως ένοιωσα όταν το φόρτωναν στον γερανό και έμπαινα στο ταξί. Πρώτη και μοναδική φορά προδομένος χωρίς να μπορώ να συνεχίσω.
Όπως αποδείχθηκε την επόμενη μέρα, έφταιγε ο cobra συναγερμός που αποφάσισε να σταματήσει να δίνει ρεύμα στην αντλία βενζίνης και απλά τον απομόνωσαν μέχρι να γυρίσω Αθήνα.
Μετατροπή σε 318is το 2002 έχοντας κάνει 450.000, όχι επειδή είχε πρόβλημα η μηχανή αλλά γιατί με τα 75 άλογα είχα βαρεθεί να με περνάνε και τα παπάκια στην εκκίνηση. Από τότε κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν βάζω φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι σκέτη απόλαυση στην οδήγηση.
Slip sliding away όπως λέει και το άσμα Εικόνα.





Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ευχαριστώ για την ενδιαφέρουσα και αναλυτική απάντηση. Εμένα ήταν του 2001 αν θυμάμαι καλά, Ε46, οκταβάλβιδη. Και εμένα δεν έβαζε φωτιά στην άσφαλτο (160 εκεί που η Lancia είχε κοντά 200 στο κοντέρ), αλλά με άφηνε συνεχώς στο δρόμο. Μόλις άφηνες το γκάζι έσβηνε και έπρεπε να το ξαναβάλεις μπροστά και αρκετές φορές δεν έπαιρνε ή έπαιρνε και λειτουργούσαν 1,2 ή 3 κύλινδροι μόνο κλπ. Ασταθές ρελαντί πάντα. Αλλάχθηκε αισθητήρας ρελαντί 3 φορές (και καθαρίστηκε άπειρες φορές ενδιάμεσα), μετρητής παροχής αέρα, αισθητήρες λ (2 είχε) και άλλοι αισθητήρες (εκκεντροφόρου αν θυμάμαι και άλλοι) που δε θυμάμαι και άπειρες αναβαθμίσεις στο λογισμικό. Μόλις έφευγα όλα καλά, μετά από 1-2 μέρες χανόταν οι ρυθμίσεις και πάλι από την αρχή. Κάθε βδομάδα με 10 μέρες ήμουν στο συνεργείο.... Έφταιγε η βενζίνη, ότι ήταν μπουκωμένο το αυτοκίνητο, ότι ήταν ο μικρός κινητήρας, τέτοια χαζά μου έλεγαν που προφανώς δεν είχαν βάση.... Και μιας και είμαστε σε νήμα για φωτο αυτοκινήτου, ψάχνω να βρω μήπως έχω κάποια φωτο, αν βρω θα ανεβάσω.
Η δικιά μου στην Άνδρο.
Όχι βάψιμο αλλά ούτε αλοιφή δεν έχω περάσει ακόμα. Εικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Πωπω άψογη! Βλέπω και εξάτμιση πιο ιδιαίτερη. Από τα πιο δημοφιλή μοντέλα.
Αν έχεις το gruen ακόμα ή αν έχεις καμμία φωτογραφία θα ήθελα να το δω.

Η εξάτμιση μεγάλωσε με την 318.
Άλλες δύο φωτογραφίες από την δικιά μου.
Την είχα αφήσει στο συνεργείο για χαμήλωμα όσο έλειπα από Ελλάδα και την παρέλαβε ο αδελφός μου. Του ζήτησα να μου στείλει φωτογραφίες για να δω τι με περιμένει και αν προσέξεις τον εμπρός προφυλακτήρα, μου την είχε κάνει την ζημιά, ευτυχώς μικρή.
DSC04143.JPG
DSC04137.JPG
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
markosgr28
moderator
Δημοσιεύσεις: 12379
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
Has thanked: 23 times
Been thanked: 5138 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από markosgr28 »

Ναι την είδα τη ζημιά, εντάξει μικρή ζημιά. Είναι κούκλα όμως.

Gruen Soviet είχα αυτά:
Εικόνα

τώρα δεν έχω κανένα.
Εικόνα
gep
Δημοσιεύσεις: 2701
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked: 5487 times
Been thanked: 3487 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από gep »

markosgr28 έγραψε:Ναι την είδα τη ζημιά, εντάξει μικρή ζημιά. Είναι κούκλα όμως.

Gruen Soviet είχα αυτά:
Εικόνα

τώρα δεν έχω κανένα.
Τα δικά μου Gruen, το πρώτο με καλίμπρα 12 με μικρορότορα. Το δεύτερο δεν δουλεύει, θα ασχοληθώ όταν γυρίσω για τα καλά Ελλάδα.
Δεν ήξερα τα Gruen Soviet και τι σχέση έχουν με τα παλιά. Έψαξα Wikipedia αλλά δεν βγάζει κανένα αποτέλεσμα;

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
gep
Δημοσιεύσεις: 2701
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 31, 2016 1:11 am
Has thanked: 5487 times
Been thanked: 3487 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από gep »

Δεν μου ανέβασε το δεύτερο, δεύτερη προσπάθεια Εικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
markosgr28
moderator
Δημοσιεύσεις: 12379
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 16, 2009 6:19 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρήτης
Has thanked: 23 times
Been thanked: 5138 times

Re: Photoalbum αυτοκινητων

Δημοσίευση από markosgr28 »

gep έγραψε:
markosgr28 έγραψε:Ναι την είδα τη ζημιά, εντάξει μικρή ζημιά. Είναι κούκλα όμως.

Gruen Soviet είχα αυτά:
Εικόνα

τώρα δεν έχω κανένα.
Τα δικά μου Gruen, το πρώτο με καλίμπρα 12 με μικρορότορα. Το δεύτερο δεν δουλεύει, θα ασχοληθώ όταν γυρίσω για τα καλά Ελλάδα.
Δεν ήξερα τα Gruen Soviet και τι σχέση έχουν με τα παλιά. Έψαξα Wikipedia αλλά δεν βγάζει κανένα αποτέλεσμα;

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Αυτά ήταν συνεργασία με την Poljot τότε και είχαν κάποια όχι όλα quartz μηχανισμό Poljot ή τουλάχιστον έτσι έγραφε. Ήταν στις σχεδιαστικές γραμμές των Ρώσικων καταδυτικών του στρατού, ειδικά στο θέμα ασφάλισης της κορώνας και ήταν σχετικά δημοφιλή για 2-3 χρόνια που κυκλοφόρησαν. Προσωπικά μου άρεσε πολύ και το λουράκι που έμπαινε το ένα μέσα στο άλλο. Κυκλοφόρησαν περίπου το 1989, οπότε ήταν ακόμη σχεδόν εντελώς άγνωστο οτιδήποτε Ρώσικο, οπότε είχαν ένα μυστήριο και μια γοητεία τότε. Ήμουν μεγάλος fan τότε αυτών των ρολογιών, παρόλο που δεν ήταν Ρώσικα στην πραγματικότητα, αλλά μου άρεσε η ιδέα πίσω από αυτά. Δεν ήταν κάτι το πολύ ιδιαίτερο, ούτε το πολύ ακριβό, ούτε ήταν καταδυτικά, είχαν το σχέδιο μόνο.
Εικόνα
Απάντηση