Ποιο ηταν το πρωτο σας αυτοκινητο ?

Για τα αυτικικηντα -μηχανες αλλα και αεροπλανα
Απάντηση
GAVROMITSOS
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 21, 2017 9:44 am
Has thanked: 0
Been thanked: 50 times

Re: Ποιο ηταν το πρωτο σας αυτοκινητο ?

Δημοσίευση από GAVROMITSOS »

astra4u έγραψε:Το DKW καπου στις αρχές δεκαετίας '70 στη Χαλκίδα
Εικόνα


ένα φτιαγμένο DKW που γινόταν εύκολα με θυρίδωμα του δίχρονου κινητήρα για να ακούσετε τον ήχο
" onclick="window.open(this.href);return false;

η ανάφλεξη του που δείχνει εν λειτουργια τα τρία ζευγάρια πλατινών στο ίδιο ντιστρυμπιτέρ που δίνουν ρεύμα στον δίχρονο τρικύλινδρο. Το 3=6 σήμαινε τρικύλινδρο δίχρονο=εξακύλινδρο τετράχρονο
" onclick="window.open(this.href);return false;
Το 3=6 σημαινε μισος κομμενος εξακυλινδρος. (Η γωνια σφηνωσεως του στροφαλου, ηταν ακριβως, ενας μισος εξακυλινδρος)
Δεν ειχε αντλια νερου, δια της βαρυτητας κυκλοφορουσε το νερο.
Αντιγραφη τους, τα wartbourg, απο την ανατολικη Γερμανια.
Μεταγενεστερα μοντελα, τα DKW F-102, με ραβδους στρεψεως για αναρτηση. Και με μικτη λαδιου, για λιπανση κινητηρα.
Πληρως συγχρονιζε κιβωτιο, ενα αρκετα καλο αυτοκινητο, της εποχης αυτης.
Θυμαμαι, ενα λευκο DKW κουπε, του Αντρεα Μπαρκουλη. Με μετατροπη, look mercedes. :BB:
Για αρκετα χρονια, δουλεψα τετοια αυτοκινητα.
These users thanked the author GAVROMITSOS for the post:
Megalos (Σάβ Ιούλ 21, 2018 10:37 pm)
Rating: 7.69%
astra4u
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 18, 2018 2:58 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 61 times

Re: Ποιο ηταν το πρωτο σας αυτοκινητο ?

Δημοσίευση από astra4u »

GAVROMITSOS έγραψε:
astra4u έγραψε:Το DKW καπου στις αρχές δεκαετίας '70 στη Χαλκίδα
Εικόνα


ένα φτιαγμένο DKW που γινόταν εύκολα με θυρίδωμα του δίχρονου κινητήρα για να ακούσετε τον ήχο
" onclick="window.open(this.href);return false;

η ανάφλεξη του που δείχνει εν λειτουργια τα τρία ζευγάρια πλατινών στο ίδιο ντιστρυμπιτέρ που δίνουν ρεύμα στον δίχρονο τρικύλινδρο. Το 3=6 σήμαινε τρικύλινδρο δίχρονο=εξακύλινδρο τετράχρονο
" onclick="window.open(this.href);return false;
Το 3=6 σημαινε μισος κομμενος εξακυλινδρος. (Η γωνια σφηνωσεως του στροφαλου, ηταν ακριβως, ενας μισος εξακυλινδρος)
Δεν ειχε αντλια νερου, δια της βαρυτητας κυκλοφορουσε το νερο.
Αντιγραφη τους, τα wartbourg, απο την ανατολικη Γερμανια.
Μεταγενεστερα μοντελα, τα DKW F-102, με ραβδους στρεψεως για αναρτηση. Και με μικτη λαδιου, για λιπανση κινητηρα.
Πληρως συγχρονιζε κιβωτιο, ενα αρκετα καλο αυτοκινητο, της εποχης αυτης.
Θυμαμαι, ενα λευκο DKW κουπε, του Αντρεα Μπαρκουλη. Με μετατροπη, look mercedes. :BB:
Για αρκετα χρονια, δουλεψα τετοια αυτοκινητα.
Ακριβως ετσι όπως τα λες! και φυσικά θα θυμάσαι το DKW Ραυτόπουλου
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 42398
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 38825 times
Been thanked: 8415 times

Re: Ποιο ηταν το πρωτο σας αυτοκινητο ?

Δημοσίευση από Megalos »

astra4u έγραψε:...το πρώτο μου αυτοκίνητο ήταν κλώνος του Fiat 128 το γνωστο Zastava 1100...ή καλύτερα θα έλεγα πως ήταν το αρχικό σχεδιο της Fiat για το 128 που δεν τόλμησε να βγάλει η ίδια μετατρέποντας το αρχικό της σχέδιο από 5πορτο σε 4πορτο για να βγει το 1969 το θρυλικό 128 με έναν σύγχρονο με εκκεντροφόρο επικεφαλής υπερτερτάγωνο κινητήρα και έδωσε το αρχικό σχέδιο τη στην Zastava.
Μόλις είχα χάσει τον πατέρα μου στα 18 και το zastava ήρθε στα χέρια μου.... έπειτα φορέθηκαν τα πράγματα του 128 3p για να ανέβει η δύναμη του απ' τα 55 στα 54 άλογα, ενώ ο πίνακας οργάνων αντικαταστάθηκε απ' τα όργανα του 128 rally και έτσι απέκτησε κοντέρ 180 και στροφόμετρο με το κόκκινο απ' τις 6700-8000 σαλ.
Τα συνεχη στρανπουλίγματα που του έκανα στις στροφές και τα παιχνίδια υπο-υπερστροφή με το πάτα-άσε του νευρικού του μοτέρ έφεραν κόπωση στο αμάξωμα σε ζωτικά σημεία...και μόλις απολύθηκα το 92 το αντικατέστησα με ένα μεταχειρισμένο Mini 1275 που βελτιώθηκε στα όρια... μετά ήρθα και οι Alfa.

Ομως το αυτοκίνητο που έμαθα να οδηγώ απ' τον πατέρα μου ήταν το θρυλικο DKW 3=6! Ένα 900αρι τρικύλινδρο δίχρονο!!!! με ημιαυτόματο σασμάν που απαιτούσε μόνον σε 1η και όπισθεν όταν ήταν ακίνητοι οι τροχοί δηλαδή χρήση συμπλέκτη, ενώ 2α, 3η και 4η τις έβαζες είτε στο ανέβα είτε στο κατεβα χωρίς συμπλέκτη! Το DKW του 1956 ήταν αρκετά γρήγορο, νευρικό λόγο του δίχρονου κινητήρα με του τρεις πολλαπλασιαστές -έναν για κάθε κύλινδρο- και τα τρία ζευγάρια πλανητών στον ίδιο διανομέα, είχε καλά κρατήματα για την εποχή του, ήταν μπροστοκίνητο αλλά απαιτούσε στις κατηφορικές κότσια καθώς είχε ελεύθερο τροχασμό και ο κινητήρας με το άφημα γκαζιού δεν σε κράταγε αλλά ρόλαρε για λόγους προστασίας του δίχρονου που λιπαινόταν απ' το βενζινόλαδο....
Κωστα πολυ ενδιαφεροντα αυτα με το DKW ... ομολογω δεν ηξερα οτι ηταν ουσιαστικα αυτοματο :sleepy: :sleepy:
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Άβαταρ μέλους
Megalos
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 42398
Εγγραφή: Τετ Μάιος 13, 2009 3:05 am
Τοποθεσία: Athens
Has thanked: 38825 times
Been thanked: 8415 times

Re: Ποιο ηταν το πρωτο σας αυτοκινητο ?

Δημοσίευση από Megalos »

GAVROMITSOS έγραψε:FIAT 600αρακι, και τα μυαλλα στα καγκελα. :BB:
Το ειχα 6-7 χρονια, γυρισα ολη την Ελλαδα, μετα απο ανακατασκευη. Του φορεσα το μοτερ του 850 spesial, με χταποδια, και διπλο Weber.
Δευτερο ψυγειο νερου μπροστα, δισκοφρενα, και ανεξαρτητο servo. Λευκο χρωματακι περλα, σαλονι δερματινο, με μπακετ του οδηγου. :nyah
Ξοδευα λεφτα αβερτα :gf: μεχρι που το βαρεθηκα. Επομενο αμαξι, simca 1100 ti 1300 cc με τα δυο διπλα 36αρια Weber.
Αμορτισερ bilstein, χαμηλωμα αναρτησης, ζαντολαστιχα, βιδωνε κυριολεκτικα στο δρομο.
Στεναχωρεθηκα που το εδωσα, ηταν ομως διπορτο, ηθελα τετραπορτο αμαξι. Γρηγορο στο δρομο για την εποχη του, και απιθανη αισθηση στις υψηλες ταχυτητες.
Εφυγε το 90, με τις αποσυρσεις. Πιστος στην Γαλλικη τεχνολογια, πηρα παλι το simca 1508, και το ανακατασκευασα πληρως.
Του περασα την 1600 μηχανη του solara, και 5αρι κιβωτιο. Ταξιδιαρικο αμαξι, με τεραστιους χωρους, και πολυ αξιοπιστο.
Το χαρησα το 2007, και περασα μετα στον Γερμανο.
Ενα audi 80 του 93 τρακαρισμενο, σε τιμη χωμα. Επισκευασθει πληρως, με εξτρα A/C, ABS, ζαντολαστιχα, εγινε της βιτρινας.
Ωραιο αμαξι, αλλα με ψοφιο κινητηρα. (1600) Τωρα σαπιζει στο γκαραζ, και βλεπουμε. :sad:
Το μικροβιο της γρηγορης οδηγησης, με εφερε στην VW. Ενα GOLF III 1400 βρηκα, απο παλια συναδελφο στην Καρεντα.
Το εγδυσα, και φτιαχτηκε απο την αρχη. Μοτερ απο το 2000 GTI, αλλαχτηκαν φρενα, αναρτησεις, υδραυλικο τιμονι, εγινε πυραυλος. :zoro:
Φυγανε παλι πολλα λεφτα σε αμαξι, αλλα με αυτο θα γερασω. :cheer:
Και οπως λενε οι σοφοι, αυτοκινητο,= τρυπιος κουμπαρας. :BB:
Μητσο εχεις και εσυ μεγαλη αυτοκινητιστικη ιστορια ... ευχαριστουμε
Το watchfunclub στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Facebook: https://www.facebook.com/groups/118633621493682/
Instagram: https://www.instagram.com/watchfunclub/
Απάντηση